Rolstoelaccu's gezocht

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
blackbeast
Berichten: 64
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:59 am
Contacteer:

Rolstoelaccu's gezocht

Bericht door blackbeast »

Ik heb via-via een vraag gekregen van iemand die rolstoelen opknapt om naar Roemenie te sturen.
Hij krijgt tegenwoordig steeds meer electrische rolstoelen aangeboden en is nu op zoek naar accu's voor die dingen.
Het gaat dan dus om die logge 12V 60Ah blokken. Kent iemand nog een adres waar die goedkoop te halen zijn?

Verder zijn alle schema's van regelaars en zo ook welkom. De fabrikanten weigeren alle medewerking.

Tom
Gebruikersavatar
boris
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:40 pm
Locatie: vijfhuizen ligt vlak bij haarlem en dat ligt weer bij amsterdam in de buurt
Contacteer:

Re: Rolstoelaccu's gezocht

Bericht door boris »

blackbeast schreef:Ik heb via-via een vraag gekregen van iemand die rolstoelen opknapt om naar Roemenie te sturen.
Hij krijgt tegenwoordig steeds meer electrische rolstoelen aangeboden en is nu op zoek naar accu's voor die dingen.
Het gaat dan dus om die logge 12V 60Ah blokken. Kent iemand nog een adres waar die goedkoop te halen zijn?

Verder zijn alle schema's van regelaars en zo ook welkom. De fabrikanten weigeren alle medewerking.

Tom
ik zou graag een besturings systeem willen van een elektrische rolstoel kan jij da voor me regelen of ben ik dan verkeerd ????
gegroet boris
kijk op http://www.ap-clan.tk
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Boris, ben jij bekend met het fenomeen e-mail?

Let een beetje op waar een onderwerp over gaat en vaar er niet zomaar doorheen. SOAP vormt hierin een uitzondering, maar over het algemeen wordt het niet gewaardeerd dat je iemand een directe vraag via het forum steld terwijl het niets met het onderwerp te maken heeft.
Gebruikersavatar
Henning
Berichten: 618
Lid geworden op: do aug 07, 2003 12:03 am

Bericht door Henning »

Moeten ze nieuw zijn of mogen ze gebruikt zijn, want mijn "leveransier" keurt de accu's af bij 80 % zo heb ik daar 4 optima's yellowtops weten weg te halen ze waren iets van 75/ 80 % maar ze waren een prikkie.

Henning
Gebruikersavatar
blackbeast
Berichten: 64
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:59 am
Contacteer:

Bericht door blackbeast »

ja hoor, ze mogen best gebruikt zijn. Wat hij nu aantreft zijn natte accu's die al jaren uit staan te drogen en dus echt volkomen waardeloos zijn.

Tom