Free Solid Edge Software

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

Free Solid Edge Software

Bericht door Ivovanberkel »

Solid Edge 3D CAD software ideaal om een robot mee te engineeren.

In overleg met Flex heb ik besloten mij hard te maken om Gratis niet commerciele licenties Solid Egde beschikbaar te krijgen voor Alle Robotiers die daar denken een voordeel aan te hebben.

Wat moet ik daar voor doen en hoe kunnen jullie mij helpen.

Solid Egde is 3D CAD software van UGS, om UGS in beweging te krijgen wil ik van jullie een reactie per e-mail dat je graag in aanmerking komt voor een gratis licentie en waarom. Als je een licentie hebt ontvangen wil ik een referentie verhaal van jullie met daarin al jullie enthousiasme over de software.

Als er dus veel positieve reacties komen wil ik gaan proberen of UGS jullie wil sponsoren!

Neem even per e-mail contact met me op en ik ga zorgen voor een Gratis Solid Egde 3D CAD Licentie!

Groeten, Ivo van Berkel

ivo.vanberkel@canedbv.nl
Solid Egde 3D CAD software
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Ik heb natuurlijk al gelijk gereageerd :D
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Ik heb uiteraard wel interesse, maar wat wordt er precies van mij verwacht? Alleen een mailtje waarin ik aan geef dat ik graag gratis software wil hebben? :)
Ik krijg het idee dat al die positieve berichten dan weer als reclame uiting gebruikt gaan worden ofzoiets. Dan zou ik toch eerst het product willen beoordelen voordat ik ga roepen dat het geweldig is.
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Ik wil ook wel een mailtje sturen :lol:
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Het idee is dat je je opgeeft voor een licentie. Bij voldoende animo krijg je die dan, als het mee zit, ook. Dan ga je het paket gebruiken/testen/leren en als je zover bent (binnen enkle maanden) stuur je een mailtje met daar in je bevindingen en waarom je het een goed/matig/slecht paket vind, belicht je de dingen die je gedaan hebt met het paket en de positieve en nagatieve bevindingen. Kunnen immers niet klakkeloos positief zijn, als er wat negatiefs is, gewoon melden. Is voor de R&D afd. van belang zou ik zeggen... En je loopt dan idd kans dat UGS je bericht gebruikt voor reclame/promo/user response.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Rooney
Berichten: 610
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 7:01 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Rooney »

ik ook wil een mailtje
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.
Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

eerste reacties zijn binnen

Bericht door Ivovanberkel »

Hallo allemaal,

bedankt al vast voor jullie reacties, ik heb al een aantal reacties binnen, om meer roboteers de kans te geven wacht ik deze week nog af voor reacties, daarna ga ik jullie de gratis licentie Solid Egde toe sturen. ik moet dan licentie codes aanvragen bij UGS en een cd met software natuurlijk. Om jullie de licentie op te sturen heb ik natuurlijk wel jullie adres gegevens nodig. dus als jullie me die kunnen mailen....

Waarom doe ik deze actie? Omdat ik de roboteers wil helpen met het ontwikkelen van hun robot en natuurlijk om jullie kennis te laten maken met Solid Edge. Het enige wat ik over een tijdje van jullie verwacht is inderdaad een stukje tekst met daarin je bevindingen over Solid Edge.

en wellicht als jullie enthausiast zijn probeer ik UGS zover te krijgen dat ze jullie gaan sponsoren. zo kan het mes aan 2 kanten snijden.

groeten ivo
Solid Egde 3D CAD software
Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

Bericht door Ivovanberkel »

Hallo Allemaal,

Hartelijk dank voor jullie massale aanmelding voor Gratis Solid Edge software. ik ga vanmiddag contact opnemen met UGS om de licenties te regelen, en daarna kan ik de software verzenden!
Begin volgende week hebben de aangemelde roboteers dus hun licentie in huis! :D
Aanmelden kan dus nog tot einde van deze dag.

groeten Ivo van Berkel
CAneD BV.
ivo.vanberkel@canedbv.nl
Solid Egde 3D CAD software
Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

Bericht door Ivovanberkel »

Hallo Allemaal,

Het moet niet gekker worden, ik heb net UGS gesproken en ze willen mee doen als we 10 of meer aanmeldingen hebben, we zitten op 7 dus wie wil er nog 1 licentie?! roep vrienden collega's kennissen op om zich aan te melden en we kunnen van start! nog minimaal 3 aanmeldingen te gaan dus.

groeten Ivo van Berkel
ivo.vanberkel@canedbv.nl
Solid Egde 3D CAD software
Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

Bericht door Ivovanberkel »

licenties zijn natuurlijk wel naam gebonden dus 2 pp kan niet.

groeten Ivo :wink:

voor roboteers die bij een WTB bedrijfwerken wellicht interessant!
http://www.ugsplm.nl/evenementen.aspx?id=42
Solid Egde 3D CAD software
Gebruikersavatar
Rooney
Berichten: 610
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 7:01 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Rooney »

2 pp kan niet. :?
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Hola, ik doe ook graag mee. Tot nu toe heb ik alleen met de concurrerende pakketten gewerkt. Ik stuur vanaf thuis wel een mail met adres.

Marien
Blade
Berichten: 222
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 8:51 pm

Bericht door Blade »

Ik heb ook eventjes een email gestuurd :)
Building in progress 10%
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik lees helaas nu pas dat er minumaal 10 mensen moeten zijn. Is dit inmiddels gelukt of moet ik nog een paar mensen vragen?
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Ivovanberkel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr aug 12, 2005 9:14 am
Locatie: maarsbergen
Contacteer:

Bericht door Ivovanberkel »

Hallo,

we zitten al boven de 10, dit houdt niet in dat je niet meer kunt vragen om een licentie, dit houdt wel in dat ik licenties krijg voor jullie, die ga ik dus zo snel mogelijk versturen!

groeten,

Ivo
Solid Egde 3D CAD software