Blij.. gewoon, omdat dat er ook uit moet.
Moderator: Moderators
Re: Blij.. gewoon, omdat dat er ook uit moet.
Genoten van een fantastische race van MAX in Barcelona.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Ik schakelde in bij rondje 42 en vroeg me af waarom hij niet naar binnen ging zoals zijn teamgenoot 

Eindelijk een lekkere Molenberg* stokerij wiskey in het gamma. De Porto cask.
De Anker cask is ook nie slecht.
*Molenberg, een lokatie in Blaasveld, mijn geboorteomgeving, ooit zelfs een speelpleinwerking gehad.
Nu een werkende stokerij opgericht door de brouwerij het Anker, die onder andere het bejubelde Gouden Carolus bier brouwt.
De Anker cask is ook nie slecht.
*Molenberg, een lokatie in Blaasveld, mijn geboorteomgeving, ooit zelfs een speelpleinwerking gehad.
Nu een werkende stokerij opgericht door de brouwerij het Anker, die onder andere het bejubelde Gouden Carolus bier brouwt.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
- leo-rcc
- Site Admin
Terug in NL, VS avontuur afgerond.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Eindelijk weer tijd voor mijn Plamsa CNC ( zie ook bericht in frustratie forum )
What goes up must come down...
Begin 1 juli bij Centric 

Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
- leo-rcc
- Site Admin
Gefeliciteerd Carlijn!
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
Da's fantastisch nieuws Carlijn. Gaat lekker nietwaar.
gefeliciteerd Babs!
Zo, de eerste 3 concrete voorstellen voor een nieuwe baan zijn binnen.
Zeer uiteenlopend, en bij allen ga ik wat moeten inleveren op verloning, maar minder dan ik gevreesd had.
1 bij een grote farmaceutische firma, dezelfde job doen als ik al deed.
2 is dezelfde job doen, maar dan bij een firma die technici uitstuurt naar firma's die er dringend behoefte aan hebben. Stuk minder loon, wel een bestelwagen als deel ervan.
3 is iets helemaal anders, hersteller/verkoper van lasapparatuur. Verloning redelijk. Ook met een wagen, bij een firma die ik al redelijk goed ken.
Oftewel, werk vinden is geen probleem.
Zeer uiteenlopend, en bij allen ga ik wat moeten inleveren op verloning, maar minder dan ik gevreesd had.
1 bij een grote farmaceutische firma, dezelfde job doen als ik al deed.
2 is dezelfde job doen, maar dan bij een firma die technici uitstuurt naar firma's die er dringend behoefte aan hebben. Stuk minder loon, wel een bestelwagen als deel ervan.
3 is iets helemaal anders, hersteller/verkoper van lasapparatuur. Verloning redelijk. Ook met een wagen, bij een firma die ik al redelijk goed ken.
Oftewel, werk vinden is geen probleem.
2 en 3 is eens iets nieuws 
Gisteren te horen gekregen dat ze mijn tijdelijk contract niet gaan omzetten in een vast door de "slechte" sollicitatie (ik ben zwaar introvert en dat gaat wrs problemen geven in de toekomst).
Vandaag te horen gekregen dat blijkbaar mijn kandidatuur zelf op het comité is geweest (bij de grote bazen dus) omdat er 4 tc's (team coördinatoren) achter mij staan + een bv (bekken verantwoordelijke) en vandaag zei een collega van me (die in de vakbond zit) dat als ik wou wel eens bij de vakbond kon gaan horen of dat het wel legaal was wat ze deden (ik werk ondertussen bijna 3 jaar voor de firma).

Gisteren te horen gekregen dat ze mijn tijdelijk contract niet gaan omzetten in een vast door de "slechte" sollicitatie (ik ben zwaar introvert en dat gaat wrs problemen geven in de toekomst).
Vandaag te horen gekregen dat blijkbaar mijn kandidatuur zelf op het comité is geweest (bij de grote bazen dus) omdat er 4 tc's (team coördinatoren) achter mij staan + een bv (bekken verantwoordelijke) en vandaag zei een collega van me (die in de vakbond zit) dat als ik wou wel eens bij de vakbond kon gaan horen of dat het wel legaal was wat ze deden (ik werk ondertussen bijna 3 jaar voor de firma).
Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent??
Team CAD (Copy Adjust Destroy)

Damic, hoeveel contracten/verlengingen heb je al gehad? Ze mogen maar dacht 2x verlengen voor ze verplicht zijn je vast in dienst te nemen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
1 jaar interim en dan tijdelijk contract en dan 2x verlengd (max van 2 jaar). Maarja echt er nog werken wil ik eigenlijk niet, is heel veel proces (= nadenken en bij sturen).

Als dat in NL is zijn ze verplicht je in vaste dienst te nemen volgens mij. en zeker niet je nu 'ongeschikt' verklaren en daarom niet te verlengen.
Niels Schotten
Hier is er ook zo'n regel maar zoals ik al zei: ik gaan nu rustig uitbollen en terug technisch werk zoeken.
/me slingert de vdab website aan
/me slingert de vdab website aan