Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke
Moderator: Moderators
Re: Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke

Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gelukkig staat die hier online:
Edit: - Knip - Dat mag natuurlijk niet
Edit: - Knip - Dat mag natuurlijk niet

Technically speaking, Whiskey is a solution.
Google/youtube vind dat veel van onze video's niet geschikt zijn voor het genereren van inkomsten. Ik vermoed door de robot namen, de eerste zogenaamde flag was Diablolus, vervolgens Tyrant en toen Surgeon, uiteindelijk ook Nebelwerfer en nog een paar random namen.. Oftewel, graag alleen nog maar lieve robotnamen gebruiken in de toekomst ( grapje natuurlijk, die inkomsten van Youtube zijn schandalig laag tegenwoordig, als je niet 50K hits hebt is het niet de moeite waard)
What goes up must come down...
Dat demonetizen is ook wel de Adpocalypse genaamd.
Vele Youtubers zijn nu Patreon aan't gaan om inkomsten te genereren. Bij sommigen is dat een zeer lucratieve stap gebleken. Van een zakcentje naar een echt inkomen per maand. En dat omdat 3% van hun viewers $1 per maand doneert.
Vele Youtubers zijn nu Patreon aan't gaan om inkomsten te genereren. Bij sommigen is dat een zeer lucratieve stap gebleken. Van een zakcentje naar een echt inkomen per maand. En dat omdat 3% van hun viewers $1 per maand doneert.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Pakketbezorging, soms vraag je je af hoe het in zijn werk gaat.
PostNL is goed bezig. Email, "een pakket is afgeleverd bij uw buren op nummer 60". Even wandelen, en op huisnummer 60 is niemand thuis.
En bij de directe buren is er niks afgeleverd.
Telefoontje naar PostNL en leg de situatie uit. Standaard draaiboekje afgerateld door de klantendienstmedewerker. Mijn vraag daarop was :"Hoe ruim kan u het begrip buren interpreteren?". De reactie daarop was niet echt klantvriendelijk "Neem maar contact op met Conrad dan."
Ik vermoed dat de bezorger niet de moeite heeft gedaan om door te rijden tot aan huisnummer 59, en het gewoon gedumpt heeft waar het hem/haar leek uit te komen. Resultaat. Weer een pakje waar ik meer moeite voor moet doen...
PostNL is goed bezig. Email, "een pakket is afgeleverd bij uw buren op nummer 60". Even wandelen, en op huisnummer 60 is niemand thuis.
En bij de directe buren is er niks afgeleverd.
Telefoontje naar PostNL en leg de situatie uit. Standaard draaiboekje afgerateld door de klantendienstmedewerker. Mijn vraag daarop was :"Hoe ruim kan u het begrip buren interpreteren?". De reactie daarop was niet echt klantvriendelijk "Neem maar contact op met Conrad dan."
Ik vermoed dat de bezorger niet de moeite heeft gedaan om door te rijden tot aan huisnummer 59, en het gewoon gedumpt heeft waar het hem/haar leek uit te komen. Resultaat. Weer een pakje waar ik meer moeite voor moet doen...
Postnl is zo bagger, het wordt met de week slechter. Ik doe alles om hun te vermijden. Het trieste vind ik nog dat de bezorger net doet alsof het vervelend is dat ik weer een pakketje heb. Het is gvd zijn baan die ik redt.
Het wordt nog beter. Daarnet dus nog eens gaan horen bij huisnummer 60. Die mensen wisten van niets.
Gelukkig dat de mensen van huisnummer 58 mensen zijn die al lang in deze straat wonen (nog buren van Edith geweest), en die hebben het pakket gebracht, samen met het briefje dat de spullen bij nummer 60 waren geleverd....
En het waren zelfs 2 pakketten. Maar het andere pakket, was verzonden door de leverancier via TNT...
Gelukkig dat de mensen van huisnummer 58 mensen zijn die al lang in deze straat wonen (nog buren van Edith geweest), en die hebben het pakket gebracht, samen met het briefje dat de spullen bij nummer 60 waren geleverd....
En het waren zelfs 2 pakketten. Maar het andere pakket, was verzonden door de leverancier via TNT...
-
De BBC zal voorlopig geen Robotwars meer op het menu zetten...
Vandaag begon het rond te zingen op FB en het nieuws is door verschillende partijen die dicht bij het vuur zitten bevestigd.
Vandaag begon het rond te zingen op FB en het nieuws is door verschillende partijen die dicht bij het vuur zitten bevestigd.
Heel spijtig an sich.
Mijn frustratie van de laatste tijd; mijn linker oog. Met kerst zag ik rare vervormingen dus met spoed naar de oogarts; bleken extra bloedvaten in mijn netvlies te zitten die waren gaan lekken. Behandeling 3 maanden lang elke maand een injectie IN het oog
De oogarts zei dat het minder pijn zou doen als implantaat lenzen (NOT). Maar gelukkig leek het echt te helpen en de vervormingen waren na 3 maanden bijna helemaal weg. Ik blij, totdat ik zondag opeens allemaal sliertjes en lichtflitsen zag. Gisteren kwam daar een grijze waas bij dus vanmorgen de oogarts gebeld en ik mocht meteen komen. Wat blijkt, scheurtjes in mijn netvlies. De grootste scheur is meteen met de laser gesloten, kleinere scheur wordt donderdag behandeld.
Hopelijk is het straks allemaal goed en hoeven geen extra injecties of laserbehandelingen meer, ben er wel ff klaar mee

Hopelijk is het straks allemaal goed en hoeven geen extra injecties of laserbehandelingen meer, ben er wel ff klaar mee

Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
minder Carlijn, hopelijk loopt het goed af!
Da's een hoop extra bovenop het moederschap Carlijn.
Ik hoop met je mee dat deze oog-ellende achter de rug is.
Eneuh, wanneer zien we je terug in de Pits en je machines in de arena?
Ik hoop met je mee dat deze oog-ellende achter de rug is.
Eneuh, wanneer zien we je terug in de Pits en je machines in de arena?
Elk evenement staat nog steeds in de agenda (al is het maar om hoi te zeggen), maar vaak is het op de dag zelf dan toch te druk/vermoeiend om te gaan. Maar met MMM weer nieuwe kansen 

Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Het is stil op het forum ;(
-
En toch word er met regelmaat even gekeken door de mensen. 
Ik vrees dat FB meer en meer de overhand heeft genomen qua communicatie.

Ik vrees dat FB meer en meer de overhand heeft genomen qua communicatie.