Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke
Moderator: Moderators
Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke
Sorry, sommigen kunnen niet zonder, ff, m'n brommer uitschelden, niet dat het helpt, maar toch, KRENG!!!
En nu door naar al het leuk, heat E
En nu door naar al het leuk, heat E
Euhm...
- Greasy claw Ruud
-
hmm, volgens mij ben ik aardig vooruit gefrustreerd.. heel raar gevoel is dat; gewoon erg vrolijk, maar zo aan het balen van de gedachten alleen al dat ik pas weet ik veel wanneer mijn mail enzo kan lezen, hier op het forum rondhangen..waar dan ook rondhangen en icqen..
nog een paar uur..en dan is het zover
ofeh..ofeh..zal ik nog eens bij mijn pa gaan logeren binnenkort?
*voert tweestrijd met zichzelf*

nog een paar uur..en dan is het zover

ofeh..ofeh..zal ik nog eens bij mijn pa gaan logeren binnenkort?
*voert tweestrijd met zichzelf*
Last edited by Be (or not) on Tue Jul 29, 2003 4:47 pm, edited 1 time in total.
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.
begeleiding zijn bij een robot kamp, met een coordinator die niet goed zijn werk doet en dus elke keer zegt dat alles goed komt, en ondertussen alles mis gaat en niks duidelijk is.
Ramp deze week: Op maandag avond te horen krijgen dat er toch geen werkplaats is en dus de hele avond stressen om waar voor hun geld te geven.
Ramp deze week: Op maandag avond te horen krijgen dat er toch geen werkplaats is en dus de hele avond stressen om waar voor hun geld te geven.
-
zaterdag middag erachter komen dat het dak van de schuur lek is.. omdat het vrijdag avond ongelofelijk heeft gehoost...
>>> gevolg.. al mijn robot onderdelen die ik netjes in grote kisten had gedaan om te voorkomen dat ze overal rondslingeren.. en al die kisten netjes in een stelling onder het lekke dak..
dus het gevolg is>> alle kisten stonden tot de rand toe gevult met water. en eigenlijk is nix wat niet volledig in het water heeft gestaan..
dus ik hoop dat ik die rolstoel motoren ooit nog een seisoen kan gebruiken voor ze weg geroest zijn... en dat geld natuurlijk ook voor de andere onderdelen..
>>> gevolg.. al mijn robot onderdelen die ik netjes in grote kisten had gedaan om te voorkomen dat ze overal rondslingeren.. en al die kisten netjes in een stelling onder het lekke dak..
dus het gevolg is>> alle kisten stonden tot de rand toe gevult met water. en eigenlijk is nix wat niet volledig in het water heeft gestaan..
dus ik hoop dat ik die rolstoel motoren ooit nog een seisoen kan gebruiken voor ze weg geroest zijn... en dat geld natuurlijk ook voor de andere onderdelen..
Waarom worden uitvinders niet gerespecteerd.
Waarom is dit een vrij land terwijl je niet eens een eigen mening mag hebben.
Waarom is elk mens even veel waard en de volwassenen zeggen dat wij hun zouden moeten respecteren.
Wat haat ik mensen die vinden dat ik hun zou moeten respecteren
Waarom is dit een vrij land terwijl je niet eens een eigen mening mag hebben.
Waarom is elk mens even veel waard en de volwassenen zeggen dat wij hun zouden moeten respecteren.
Wat haat ik mensen die vinden dat ik hun zou moeten respecteren

TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
-
-
-
Dat is niet helemaal het idee erachter denk ik...maar ja.. ik weet het ook allemaal niet precies hoor..zie mijn signatureTKR wrote:Ik heb respect voor mensen als ze ook respect voor mij hebben.
Als ik iemand respecteerd en hij mij niet, dan is het voor mij ook over.

Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.
- Greasy claw Ruud
Leuke discussie.Persoonlijk respecteer ik iedereen die op zijn manier zijn/haar best doet om de maatschappij een beetje beter te maken.En dan hoeven ze mij persoonlijk niet te respecteren,want dat is iets wat ik totaal niet belangrijk vind.Wat respect voor ouderen betreft;hier geld hetzelfde voor.Ik zou geen respect op kunnen brengen voor iemand van 60 die net een sloot bier door de strot heen heeft gegliesd,die een fietser naar het walhalla rijdt. 

Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
-