Ik ben voor, Jeroen, gewoon mee gaan!Cavecrusher wrote:Je kan BonX meenemen.Jeroen wrote:Als ik die ticket en dat hotel overneem, krijg ik dan ook een feather erbij ?Cavecrusher wrote:Vanwege een dubbele boeking, F1 Spa met de vader en Fw UK birmingham, heb ik een goedkope vlucht en hotel in Birmingham in de verkoop.... En een wijze les van agenda goed bijhouden.
De inschrijvingen zijn nog open....
Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke
Moderator: Moderators
Re: Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
op zich heb ik er wel zin in, maar wacht even deze week af mocht ik wat van King of Bots horen.
What goes up must come down...
- Cavecrusher
in ieder geval de hotelkamer is overdraagbaar, de vlucht helaas niet...
You know what would make great armor? Baby kittens!
Trying is having the intention to fail.
Ook niet tegen meerkosten? :OCavecrusher wrote:in ieder geval de hotelkamer is overdraagbaar, de vlucht helaas niet...
What goes up must come down...
- Cavecrusher
naams wijziging niet, spelfout wel.
You know what would make great armor? Baby kittens!
Spammetje, of iemand die google translate gebruikt
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Dacht tot vanochtend dat mijn hand goed aan't genezen was, maar merkte in de vroege middag dat de pink weer op een andere lokatie stopte dan gisteren. Dus daarstraks wat oefeningen gedaan, de brace gedragen die ervoor gemaakt is, maar uitgezonderd een stijve en enigzijns pijnlijke hand geen verbetering.
Na een handeling waarbij het optrekken van de broek nodig is bleef die stomme pink haken in een lus en werd die terug op de positie geplooid waar die moet zijn. Nu heeft die terug de volledige bewegingsvrijheid.
Maar dat was wel ten koste van het voelen scheuren van het weefsel dat aan't genezen was. Resultaat, terug een bloeduitstorting in de handpalm, met de nodige pijn en stijfheid. Een week herstel voor de vuilbak.
Na een handeling waarbij het optrekken van de broek nodig is bleef die stomme pink haken in een lus en werd die terug op de positie geplooid waar die moet zijn. Nu heeft die terug de volledige bewegingsvrijheid.
Maar dat was wel ten koste van het voelen scheuren van het weefsel dat aan't genezen was. Resultaat, terug een bloeduitstorting in de handpalm, met de nodige pijn en stijfheid. Een week herstel voor de vuilbak.
-
Dat is minder. Veel beterschap van mijn vriendin (Samantha) en mij. En hopelijk geneest het toch nog snel.

Beterschap!
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Laat het simpel wezen. Een rechtshandige technieker/metaalbewerker zonder bruikbare rechterhand is even nuttig als een bananenbladvlechter op de noordpool.
Ik hou echt niet van deze situatie.
Ik hou echt niet van deze situatie.
Ouch en ik wou vragen of je 2 onderdelen kon draaien 

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent??
Team CAD (Copy Adjust Destroy)
Team CAD (Copy Adjust Destroy)

-
Ik zie nu al twee dagen foto's en berichten langs komen vanuit Duitsland en Engeland... Ik zou zo graag bij een van beider geweest zijn!
Me 2!! grrr veel te druk met andere dingen 

http://www.wallieonline.nl
https://www.youtube.com/user/wallieonline
https://www.youtube.com/user/wallieonline