Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke

Alles behalve RobotWars, korfbal, BB, etc...

Moderator: Moderators

Jim

Post by Jim » Sat May 03, 2008 7:18 pm

aahh.. tussen de steel :wink: ik dacht tussen het blad :?

naa doet nogsteeds ongelovenlijk veel pijn denk :roll:

Alexander

Post by Alexander » Sun May 04, 2008 5:24 pm

nja, nu bloed et niet meer, vanochtend nog wel een beetje, nu is mn vinger alleen nog maar 1 dikke paarse blaar.. nja, gaat vanzelf wel weer over :)
[sig?]

maddox

Post by maddox » Wed May 07, 2008 3:26 pm

Obsidians/Splinters nieuwe bijl voor het eerst getest op volle flow maar lagere dan gebruiksdruk, namelijk 8 bar.(en geen FP zoals orgineel bedoeld)

Breekt na een paar klappen de 50*25 aluminium schacht toch.
Gelukkig dat we niet getest hebben op volle druk.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Benjamin

Post by Benjamin » Sat May 10, 2008 6:47 pm

Heb ik me 60meter vlaggetjes in de voortuin opgehangen 2 uur mee bezig geweest :o 10 meter touw gebruikt! een halve rol duck tape! komen me ouders thuis moet ik het weghalen en maar in me eige kamer ophangen en ik mag het alleen weer ophangen als nederland in de halve finale staat :? :x gewoon stomme ouders :x !

kalme nelis

Post by kalme nelis » Sat May 10, 2008 7:24 pm

...Whoahahaha, dat krijg je als je andermans huis versiert :P. Maar wat moet je uberhaupt met 60 meter vlaggetjes? Nederland ligt er toch in de eerste ronde uit...

Benjamin

Post by Benjamin » Sat May 10, 2008 7:35 pm

Ehm LOL koste maar 3 euro xD enne ik vind het gewoon vet (H)

team ODT

Post by team ODT » Sun May 11, 2008 10:44 am

Net een veiling op ebay verloren voor een megasquirt systeem. Mijn budget kon het niet meer aan, dus moest ik in de laatste seconden opgeven. Niet verwacht dat een veiling verliezen me zo dwars kon zitten. Verlies wel vaker en dan heb ik zoiets van ach.... jammer dan. Maar nu baal ik echt. Grappig eigenlijk. Nou ja, het hier even dumpen lucht toch wel een beetje op.... (een klein beetje. grmmmbbl) :evil:
blog my spot or spot my blog
http://art-oddities.blogspot.com/

wat voor snelle auto bouw ik.....
http://1302rs.blogspot.com/

Rooney

Post by Rooney » Tue May 13, 2008 10:56 am

Ik ben gewoom stom, toen ging ik fiets naar de school, het blijkbaar school is dicht, toen ik directeur kwam bij mij, Het vandaag nog vrij, het morgen beginnen de school. het is stom. maar ik ga toch lekker vrij :)
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.

leo-rcc
Site Admin

Post by leo-rcc » Fri May 16, 2008 5:39 pm

Migratie van Frame relay naar MPLS is mislukt, kan ik op mijn vrije zaterdag naar Duitsland gaan karren om alles weer terug te zetten.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Carlijn

Post by Carlijn » Sun May 18, 2008 3:08 pm

Gisteren 8 uur gewerkt en nu ook weer vanaf half negen op mijn werk....

(we zijn van een logistiek, CRM, en financieel systeem aan het overgaan naar 1 systeem, maar er blijven maar dingen uitkomen, waardoor ik en een paar collega niet naar huis kunnen gaan :()
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

Babeth

Post by Babeth » Sun May 18, 2008 3:42 pm

Mag ik aannemen dat je daar de nodige overuren voor betaald zult worden ? Dan heb je toch iets om jezelf mee te troosten.

Mijn frustratie: vanmorgend wakker geworden met een maagpijn die zo erg was dat mijn rug ervan zeer deed.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

ruud_boeklagen

Post by ruud_boeklagen » Sun May 18, 2008 4:11 pm

*zucht*
Ik ben nu met m'n 2e jaar werktuigbouw bezig. Voor het einde van het jaar moet ik mijn propedeuse hebben gehaald, wat inhoud dat ik bewijmateriaal (toetsen, opdrachten) moet laten zien waarmee ik bewijs dat ik de opleiding aan kan. Normaal gesproken kun je het bewijsmateriaal inleveren zodra je het hebt en weer een paar puntjes verdienen om dichter bij je propedeuse te komen. Maar omdat ik zo'n last-minute figuur ben, heb ik nooit wat ingeleverd. Afgelopen maand dan toch eens flink gezocht naar waar ik al die spullen toch ook al weer had liggen. Niks gevonden (en toch echt m'n kamer goed uitgekamt). :evil: Ik vermoed dat het ooit eens per ongeluk is weggegooid. De enige manier om niet van school getrapt te worden aan het eind van het jaar is om een overhoring te overleven waarin alle stof van het eerste jaar wordt overhoord :shock:
[color=#666666]In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
[/color]

leo-rcc
Site Admin

Post by leo-rcc » Sun May 18, 2008 4:11 pm

Babeth wrote:Mag ik aannemen dat je daar de nodige overuren voor betaald zult worden ? Dan heb je toch iets om jezelf mee te troosten.
Ik niet hoor. Ik ben gewoon 24/7 oproepbaar en word daar ook naar betaald.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Carlijn

Post by Carlijn » Tue May 20, 2008 5:51 pm

Ja, ik mag het gewoon schrijven en krijg overuren betaald. Ze zijn de hele maandag nog bezig geweest met controles en kleine verschillen op te lossen. Maar de database is nu vrijgegeven, dus opzich nog redelijk vlot allemaal gegaan.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

flex

Post by flex » Wed May 21, 2008 7:23 pm

Vaag.. nu heeft Weber ook al problemen met autocad bestanden. Ook deze zijn weer extreem overbodig groot (9MB file, kreeg ik uiteindelijk terug naar 118KB zonder aan de tekening zelf wat aan te passen (alleen opruimen dus). Ook hier schuilt een deel van het probleem in de layerfilters. maar deze kan ik er uit krijgen. oop purgen en een audit commando er overheen ruimt de boel lekker op. Echter als je de tekening dan opslaat naar dxf(r2000) en de dxf in Esprit (cad-cam prog) opent krijg je een stapel points te zien ipv de tekening. Vanuit autocad (lt 2000) de tekening opslaan als dxf(r12) lukt niet. dan loopt autocad vast. Via het prog. anydwg krijg ik de file wel overgezet naar een dxf r12 file. als je dan de tekening opent zijn ook daar de points zichtbaar. en deze staan zo extreem ver van de oorsprong af dat de tekening zelf niet veel meer is dan een enkele pixel. als je dan ook de points weg gooit is het bestand eindelijk kaal. Maar waarom deze data points niet eerder zichtbaar worden????? enkel zaken die ik tegen kwam op een cad forum waren zaken als qtextmode op 1 zetten ipv 0. DBList (maar dat commando kent LT niet eens!) en nog 2 opties welke o.a. te maken hadden met het un-hiden van faces. En het zijn og best veel dxf files, en enkele dwg bron files welke dit probleem hebben. Maar wat voor vreemde objecten er dus in de tekening staan, hoe ze er in zijn gekomen en hoe je ze er eenvoudiger uit krijgt, Zou het graag wille nweten. Overigens helpt ook het al oude knipen en plakken ook wel. maar wederom.. 't zijn knap wat files.

Mischien dat de fa. Boeklage er wat op weet...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply