Het Grote FRUSTRATIE topic ® Joke

Alles behalve RobotWars, korfbal, BB, etc...

Moderator: Moderators

iiyama87

Post by iiyama87 » Sun Jul 29, 2007 5:23 pm

Je hebt uitzonderingen zoals Alexander Babeth, die klagen altijd.

CreepDth

Post by CreepDth » Sun Jul 29, 2007 8:29 pm

Kan toch dat die jongen zich niet vermaakt ? en dan nog 3 weken tegaan, damn.. mischien volgende keer lekker thuis blijven?
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

Be (or not)

Post by Be (or not) » Sun Jul 29, 2007 9:18 pm

Babeth wrote:Die jeugd van tegenwoordig... kan zich gewoon niet meer amuseren... :P
Inderdaad diep triest. Die van mij hebben ten minste nog fantasie en vermaken zich zelfs met een paar wasknijpers.
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.

NightFly

Post by NightFly » Mon Jul 30, 2007 1:36 am

Volgende is dus een ijsstokjes bouwpakket.. :lol:
Zonder bouwtekening natuurlijk.. :wink:

Maar, dat hoor je niet vaak dat iemand
zich zoet kan houden met wasknijpers. :)
"Voor elke oplossing is een probleem"

leo-rcc
Site Admin

Post by leo-rcc » Mon Jul 30, 2007 7:50 am

plak de 2 achterkanten tegen elkaar en je hebt al de basisvorm voor een race auto'tje.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Alexander

Post by Alexander » Mon Jul 30, 2007 10:42 pm

dan moet ik toch ff melden dat ik de wasknijperleeftijd toch wel ff gepasseerd ben ;)
en dat het weer allemaal goed is gekomen, ze was vandaag online, in heb weer ff lekker kunnen chatten (ze is zo weer terug als het goed is, anders morgen zelfde tijd)
en het is dr voor het eerst gelukt om me te bellen :) en blijkbaar heeft ze ook nog geregeld dat haar telefoonlijn het ook weer doet (die was afgesloten) dus als het goed is moet ik ook weer haar kunnen bellen..

hier op de camping is geen reet te doen..
mja, dan zit je wel een beejte te nietsen als je normaal de hele dag achter elkaar met je vriendin chat en dr dan vervolgens 2 weken niet spreekt en als je dan al 2 dagen bezig bent om dr te bereiken terwijl ze normaal ongeveer altijd online is... tja.. maargoed :)
[sig?]

maddox

Post by maddox » Tue Jul 31, 2007 6:39 am

Alexander. Ik zou er bijna een moord voor plegen om een week ver van alle drukte weg te zijn.

Gewoon een weekje met een stapel boeken, een krat koud bier en een goeie luie zetel.
Oftewel, een bezoekje aan schoonma in de Ardennen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Babeth

Post by Babeth » Tue Jul 31, 2007 3:23 pm

Of gewoon met een tekenblok en een paar potloden... of een stuk papier en een balpen... karikaturen enzo, altijd lol...
Ik ging vroeger kiezelsteentjes rapen en er dingen mee bouwen, of insecten bestuderen. Je kunt gaan wandelen, gekke spelletjes bedenken met een paar stokjes en steentjes... rare rijmpjes verzinnen... ach jong, er zijn zoveel dingen die je kunt doen en waar je bijna niets voor nodig hebt.

Wij hadden vroeger in ieder geval altijd boeken en een paar gezelschapsspelletjes bij (kaarten, dobbelstenen), en omdat we honden hadden moesten we in ieder geval elke dag een wandeling maken. Wij maakten er ook een uitgebreide gelegenheid van als we op restaurant gingen (elke tweede dag deden we dat, de andere dag aten we in de tent wat soep ofzo, zo bleef het betaalbaar): aperitiefje, voorgerechtje, gezellig over van alles en nog wat praten en kletsen, nog een aperitiefje...
Vakantie is heerlijk "nietsdoen" en rusten !!!
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Greasy claw Ruud

Post by Greasy claw Ruud » Tue Jul 31, 2007 8:45 pm

maddox wrote:Alexander. Ik zou er bijna een moord voor plegen om een week ver van alle drukte weg te zijn.

Gewoon een weekje met een stapel boeken, een krat koud bier en een goeie luie zetel.
Oftewel, een bezoekje aan schoonma in de Ardennen.
En niet te vergeten, je mobieltje onderweg uit het raam te flikkeren. En om niet alleen bier te drinken, tussendoor een flesje Glen Talloch. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

Alexander

Post by Alexander » Tue Jul 31, 2007 10:32 pm

ik heb officieel maar 5 weken vrij van mn werk, daarvan heb ik er al meer dan 8 gebruikt (zie logica)
ik zit 6 weken van mn 7 weken schoolvakantie weg van huis, en op een gegeven moment vind ik daar geen ruk meer aan omdat ik niets aan mn vele hobbies kan doen waarvoor ik eigenlijk een hoop gepland had in de vakantie, en ook nog eens weinig contact heb met mn vriendin.

dr is hier gewoonj niets te doen en ik word gewoon gedwongen om teveel achter te laten waar ik meer dan graag tidj in wil steken en in plaats daarvan zit ik op een camping vol irritante niet verstaanbare (zelfs na 6 jaar les) fransozen.. en natuurlijk met mn irritante zusjes..

vind je het raar dat ik een beetje geirriteerd word :/
[sig?]

Benjamin

Post by Benjamin » Tue Jul 31, 2007 10:34 pm

tsja is te begrijpen
maare gaan jullie niet dagjes weg ofzo of wandelen of ergens heen of naar zwembaden enzo dat doen wij in de vakantie we zitten nooit een dag te nietse gelukkig :D

Babeth

Post by Babeth » Thu Aug 02, 2007 6:52 pm

Het dakraam op zolder is kapot. :evil:
Het is een Velux, type tuimelvenster. 1 van de 2 scharnieren in losgekomen aan het raam zelf. Mario en Joop proberen het te repareren. Anders... kosten.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

maddox

Post by maddox » Thu Aug 02, 2007 7:26 pm

Tja, Joop is nu bezig de houtschade te lijmen.

Het metaalgedeelte is al gefikst. 1 klinknagel uitgeboord, alles nagekeken, wat vuiligheid weggewerkt ,nieuwe klinknagel erin gemept ,gesmeerd en getest.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Glenn

Post by Glenn » Thu Aug 09, 2007 4:04 pm

Gisteren terug gekomen van vakantie Kaap Verdië.. De vakantie daar was leuk .. :roll: Maar de reis terug.. niet! We moesten naar het vliegveld om 1 uur 's nachts, blijkt het vliegtuig 2,5 uur vertraging te hebben.. Leuk is dat. Toen we na een vlucht van 5 uur aankwamen op airport Lissabon hadden we onze aansluitiing gemist.. Volgende vlucht kwam pas over 4 uur. Ik vond het eigenlijk niet zo heel erg want me vader me zus & ik gingen pokeren.. En ik heb 28,50 euro gewonnen :D .. Maar fijn, toen we eindelijk opstegen richting Amsterdam kregen we veeel/veeeeeeeel turbulentie en we kwamen in vlagen warme lucht terecht waardoor het vliegtuig bijv. opeens 10 m naar beneden valt.. Bij ons waren het steeds korte "steken/vallen" .. Toen we op een paar kilometer hoogte zaten was dat gelukkig over.. Aangekomen op Schiphol; ja, koffers aangekomen op Schiphol; NEE :( Dat is het enige waar we nu nog op wachten.. Ze zijn wel gevonden en worden morgen langsgebracht..
(\__/)
(O.o )
(> < )

Cavecrusher

Post by Cavecrusher » Thu Aug 09, 2007 4:05 pm

72 euro aan importbelasting om m'n eigen robot terug te krijgen, hoe krijgen ze het verzonnen :evil: :evil:
You know what would make great armor? Baby kittens!

Trying is having the intention to fail.

Post Reply