regels en respect

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Thu Sep 25, 2003 5:09 pm

Jeroen wrote:
FLEA wrote:regels zijn er om gebroken te worden,hehehehehe :twisted:
Try & Make my day.
How about mine :)

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Thu Sep 25, 2003 9:29 pm

Zenith,

Everyday is your day! :lol:

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Sep 25, 2003 10:26 pm

goed, ik zit dit allemaal even te lezen. Dat mensen normaal proberen te communiceren lijkt me logisch, maar om nou te gaan bepalen of iemand van een bepaalde afwijking last heeft vind ik wat ver gaan.

Wat babs ook aangeeft over de afwijking Dyslexie klopt van geen kant en kan ik uit ervaring van jaren over meespreken. Mensen van dichtbij weten wel waar ik het over heb.

Zelf maak ik regelmatig fouten, raar maar waar wordt daar nooit iets overgezegd beetje merkwaardig al zeg ik het zelf.

Ik zelf probeer altijd redelijk nederlands te spreken aangezien wij een verbasterde versie van nederlands spreken :D onze belgische collegas spreken het echte OUDE Nederlands.

Ik vind niet dat het aan mij is om iemand te verbeteren of af te poeieren met gezeik over spelfouten. Een wijs man zei ooit tegen mij "Remco, verbeter de wereld, begin bij jezelf"

Kijk als we allemaal zo slim zijn hier waarom zitten we dan allemaal op dit godverlaten forum ? omdat we zo goed een robot kunnen bouwen ? nee want we hebben elkaar allemaal nodig !

nog wat wijze woorden "if you are so goddamn smart why arent you rich !"

think about that ! eerst nadenken dan brullen..

maargoed wie ben IK ? huh ?

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Fri Sep 26, 2003 12:03 am

Moet ik je wel gelijk in geven. Maar het wereldje van roboteering is een grote familie. en in iedere familie zitten mensen wel eens wat te zeuren. en het is opzich goed bedoeld. het is niet alleen bedoeld als afzeiken, maar ook een inspiratie om jezelf te verbeteren. Dus het kan soms wat negatief overkomen maar het is goed bedoeld... zo genoeg oubollig gedoe voor vandaag.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Sep 26, 2003 11:30 am

Ik kan begrijpen dat mijn uitleg over dyslexie niet kan kloppen, ik ga af op wat ik van een dyslexische persoon heb gehoord. Misschien is het in Nederland anders.

Als de roboteers een grote familie vormen dan kan ik stellen dat ik -als een van de oudste vrouwelijke roboteers- een moederfiguur en een grote moeial ben. Ik ben ook een regelteef. En jullie weten ondertussen dat ik altijd bij mijn standpunt terzake spelling zal blijven: het gebruik van een verzorgde taal en de juiste schrijfwijze getuigt van een groot respect naar de lezers toe en vergemakkelijkt het begrijpen van de teksten. Mensen die persé afkortingen en modieuze chatwoordjes willen gebruiken kunnen dit op ontelbare andere fora doen. Hier vragen we een kleine en leerzame inspanning.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Fri Sep 26, 2003 1:52 pm

Ik moet Babeth gelijk geven.
Als je een beter geschreven (taal) boodschap leest geeft dat je wel het idee dat de afzender de tijd heeft genomen om er goed over na te denken.

Eduard

P.S. De spelling op dit forum is beter dan dat van mijn leerlingen :wink:

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Fri Sep 26, 2003 3:18 pm

FLEA wrote:Ik moet Babeth gelijk geven.
Als je een beter geschreven (taal) boodschap leest geeft dat je wel het idee dat de afzender de tijd heeft genomen om er goed over na te denken.

Eduard

P.S. De spelling op dit forum is beter dan dat van mijn leerlingen :wink:
WTF hebben we een leeraar hier?!
Shit man. Welk vak?

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Fri Sep 26, 2003 3:22 pm

Biologie :lol:
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Fri Sep 26, 2003 4:21 pm

Ja, dat krijg je ervan als je nooit je best hebt gedaan op school! Kom je voor straf aan de andere kant te staan :wink:

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Sep 26, 2003 4:39 pm

Remco,

De meeste berichten die ik van je lees bevatten wellicht grammaticale fouten, maar qua spelfouten valt het best mee.

Waar Babeth meer op doelt zijn die mensen die echt niet eens de moeite doen om te controleren wat ze neerploffen, en dan het maar op Dyslexie afschuiven. En dat is iets wat ik ook al vaker heb gezien.

Wat ik dan weer wel vind is dat er af en toe wel heel erg met de botte bijl word gereageerd. Dat moet ook anders vind ik.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Henning
Posts: 618
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:03 am

Post by Henning » Fri Sep 26, 2003 5:03 pm

leo-rcc wrote: Dyslexie afschuiven..
jammer

Henning

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Fri Sep 26, 2003 7:03 pm

mensen laten we wel wezen. Ik ben niet boos ofzo, maar ben teleurgesteld in hoe het hier eraan toe gaat. Er wordt de laatste tijd veel gemopperd hier.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Fri Sep 26, 2003 8:35 pm

Henning wrote:
leo-rcc wrote: Dyslexie afschuiven..
jammer

Henning
Denk niet dat jij daarmee wordt bedoeld Henning :)

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sat Sep 27, 2003 11:01 am

Mopperen hoort erbij Creepy, anders zou het niet dat gezellige familie-gevoel geven weet je wel.
We weten ondertussen wie er wel degelijk dyslexisch is en wie niet, Jeroen! is sowieso een rampgebied, en er wordt nog altijd gesprongen op beginnelingen op dit forum die er maar op los rammen met modieuze afkortingen en slechte spelling in de waan dat ze zich daar indrukwekkend mee lanceren. Ze krijgen van mij één openbare waarschuwing en daarna worden ze privé gesloopt. Zo goed ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sat Sep 27, 2003 1:56 pm

nee, begin maar met prive.

scheelt mij weer ergernis over 1 openbare waarschuwing, en samen met mij vele anderen.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests