Route naar Summercampus op terein TU Twente

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Aug 03, 2003 8:40 pm

Summercampus was leuk maar rustig. Zie SBS6 Hart van NEderland vanavond 22:51.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Sun Aug 03, 2003 8:48 pm

Iets minder rustig had gemogen, vooral aan het eind had het materiaaal nog al last van zonnesteek oid.

Maar het waren weer twee mooie dagen
Euhm...

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Sun Aug 03, 2003 9:56 pm

Twente summercampus,is dat niet die campus waar Elmer werkt in die ene kroeg waar ze een legendarisch aantal speciale bieren hebben(die wij met de snelheid van het licht opzopen).Is dat ook niet die campus waar hier en daar nog een plakkaat Hamburgers met Jack Daniels en bier legt.Waar je op de een of andere manier altijd schijnt te verdwalen.Was op zich wel geinig.Alleen de heenweg al.Je maakt wat mee in de wondere wereld van het robotbouwen. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun Aug 03, 2003 10:05 pm

ja om van Gasoline nog maar niet te spreken :)

soon expected ; autobiografie PCP

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Sun Aug 03, 2003 10:10 pm

En vol in beeld...... 8)
Euhm...

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sun Aug 03, 2003 10:11 pm

KASAP wrote:En vol in beeld...... 8)
En blij dat we ermee zijn :?

;)

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Sun Aug 03, 2003 10:38 pm

En bijde dagen goed warm! Airco en cruise control RULE!
Het zweet droop van je af! De party tent was een goede slaapzaal.

En de enkele opgefokte trekker maakte nog niet eens zoveel kabaal...

Maar goed... summercampus was gezellig. Best aardige robotjes die de jeugd had gebouwd. Ook een team van 2 meiden. En de end of campus bash, voor gegaan door een spinnende pulverizer was spectaculair :twisted:
voorbeeld... centrifuge met een foto van een politicus (Jan Marijnisen?) welke Pully dus precies weet te raken. Geniaal. Een vliegende Pully1 frame. En een afgemaakte wasmachine kan natuurlijk niet ontbreken.
Heerlijke afsluiter.

nog een leuke wetenswaardig heid... ik was net 5 minuten voor het s.c. stukje op SBS6 thuis :) en dat zonder de snelheids regels op de weg te negeren!

summercampus
Posts: 3
Joined: Fri Aug 01, 2003 6:35 pm
Contact:

Post by summercampus » Mon Aug 04, 2003 5:22 pm

Ik heb helaas dat stukje op SBS 6 niet gezien, ik heb wel gehoord dat het vooral over de hitte ging. Foto's binnenkort te vinden op de website.

De deelnemers van het kamp vonden het een gaaf evenement. Hierbij wil ik graag iedereen die gekomen is bedanken voor hun aanwezigheid.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Mon Aug 04, 2003 6:01 pm

Geen dank. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
j00kje
Posts: 595
Joined: Mon Jul 28, 2003 9:26 pm
Location: nu weer ergens anders
Contact:

Post by j00kje » Mon Aug 04, 2003 8:41 pm

ik heb het stukje op sbs ook nog niet gezien, maar dankzij nightfly kan ik het dalijk toch nog gaan bewonderen. Thnx :)
Ik was pas een uurtje later thuis, maar heb aan dit weekend toch weer mooi een tent en 3 jongleerballen over gehouden. Nu eens kijken of ik zo eerlijk ben om ze aan de rechtmatige eigenaressen terug te geven.... :? :lol:

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Mon Aug 04, 2003 9:29 pm

Steven en de Campus thanx.. volgend jaar wil ik zon shirt kopen !!! thanx for the smarties..

T was fokking warm.. bbq was heersend.. tevens wil ik ff de groeten doen via Steven aan de navolgende mensen: Sjoerd.. wat een kerel !! Robere (Robert eigenlijk), de man die ons aanzag voor Pedofiel hahah en de dames van het kamp die ons holpen met de tenten op te stellen.. femke en nog eentje ofzo iets.. sorry to much beer damage your brains.. uhhh brain.. laat maar :D

Be (or not)
Posts: 812
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:05 pm

Post by Be (or not) » Mon Aug 04, 2003 11:10 pm

j00kje wrote:ik heb het stukje op sbs ook nog niet gezien, maar dankzij nightfly kan ik het dalijk toch nog gaan bewonderen. Thnx :)
Ik was pas een uurtje later thuis, maar heb aan dit weekend toch weer mooi een tent en 3 jongleerballen over gehouden. Nu eens kijken of ik zo eerlijk ben om ze aan de rechtmatige eigenaressen terug te geven.... :? :lol:
hmm, ik geloof het wel Joke.. moet je maar eens opletten!!!
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.

User avatar
j00kje
Posts: 595
Joined: Mon Jul 28, 2003 9:26 pm
Location: nu weer ergens anders
Contact:

Post by j00kje » Tue Aug 05, 2003 10:12 am

Gaan we dreigen Be?? Hahahaha! Stoer hoor!! Zie mij even bbbbbibbbberrrennn achter mijn pc-tje!!! :shock: :lol:

summercampus
Posts: 3
Joined: Fri Aug 01, 2003 6:35 pm
Contact:

Post by summercampus » Tue Aug 05, 2003 10:45 am

CreepDth wrote:Steven en de Campus thanx.. volgend jaar wil ik zon shirt kopen !!! thanx for the smarties..

T was fokking warm.. bbq was heersend.. tevens wil ik ff de groeten doen via Steven aan de navolgende mensen: Sjoerd.. wat een kerel !! Robere (Robert eigenlijk), de man die ons aanzag voor Pedofiel hahah en de dames van het kamp die ons holpen met de tenten op te stellen.. femke en nog eentje ofzo iets.. sorry to much beer damage your brains.. uhhh brain.. laat maar :D
Ik zal het ze vertellen en de volgende keer waarschuwen wat ze verwachten kunnen..... Als er t-shirts over zijn zal ik kijken of ik er één achterover kan drukken...

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Aug 05, 2003 4:21 pm

Ik heb nog een rol zwarte ducktape in de aanbieding. Van wie heeft mijn groepje dat geleend?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 33 guests