battle bots.

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

krisje8
Posts: 2
Joined: Mon Nov 13, 2006 9:40 pm

Post by krisje8 » Mon Nov 13, 2006 9:47 pm

Komt er op dit moment nog iets zoals Robot Wars op tv?

Heb alle tvgidsen al afgezocht maar kon niks vinden :-(.

Behlave Robotica op Discovery Science maar die heb ik maar 1 maand uit kunnen proberen en nu he ik het niet meer :-(.

Het hoeft niet perse op nederlandse zenders te komen, ik heb ook nog een sateliet gericht op Eutelsat.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Mon Nov 13, 2006 10:06 pm

op het moment is er niet echt meer iets wat wij kunnen ontvangen via kabel/sat. mogenlijk dat er op de amerikaanse netwerken nog herhalingen/nieuwe shows te vinden zijn.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Nov 13, 2006 10:11 pm

Voor zover we weten worden er geen nieuwe tv-opnames meer gemaakt met vechtende robotten. Tenminste niet in Europa, alhoewel de roboteers het wel zouden willen doen. Het probleem is ... geld. Tja...
Elders in de wereld, ik weet het niet.

Heruitzendingen van oude afleveringen: op de Engelse zenders wilt het wel eens gebeuren. Verder weet ik het niet. In ieder geval niet in België.

En we hebben alle afleveringen van Robot Wars Series 7 gewoon op onze computer staan. De kans dat je die gezien hebt is klein want die werd uitgezonden op een Britse betaal-sattelietzender. We willen die altijd wel naar je doorsturen, gewoon vragen.

Verder hebben verschillende organisatoren van live-evenementen wel DVD's met opnames van de gevechten te koop. We mogen met trots melden dat de verkoop van zo'n DVD van het DRG afgelopen weekend gelanceerd werd. Roaming Robots en andere Engelse organisatoren verkopen allang films van hun evenementen. Info te vinden via http://www.fightingrobots.co.uk/forum.htm. (Wel in het Engels.)
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
marc
Posts: 209
Joined: Wed Oct 22, 2003 8:56 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by marc » Mon Nov 13, 2006 11:43 pm

Anders kun je nog rondkijken op YouTube, er zijn genoeg video's te vinden daar. :wink:
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Nov 14, 2006 7:11 am

Op SciFi Channel in UK is serie 6 vorige week uitgezonden... Je hebt er niets aan maar het toont dat er toch af en toe wat gebeurt.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Nov 14, 2006 8:51 am

Vorige maand zijn daar de twee laatste delen utigezonden van RW Extreme, dus eindelijk zijn de beelden van Firestorm die Mr. Psycho omkantelde ook te zien geweest.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

krisje8
Posts: 2
Joined: Mon Nov 13, 2006 9:40 pm

Post by krisje8 » Thu Nov 16, 2006 3:06 pm

Babeth wrote:En we hebben alle afleveringen van Robot Wars Series 7 gewoon op onze computer staan. De kans dat je die gezien hebt is klein want die werd uitgezonden op een Britse betaal-sattelietzender. We willen die altijd wel naar je doorsturen, gewoon vragen.
Nou, graag :-), dan heb ik wel even iets te kijken.
Ik weet niet of dit hier op dit forum besproken mag worden dus indien iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij serie 7 (of welke serie dan ook) te sturen dan kan dat via e-mail of msn besproken worden.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests