Over mijzelf: Ik ben een illustrator en grafisch vormgever die wil doorbreken in de bordspellenindustrie.
Het idee
Sinds enkele jaren ben ik bezig met het maken van een bordspel over Robot Wars. Je bouwt hierin je eigen robot op de scrap yard om het vervolgens uit te vechten in de arena (met booby traps). Proces tot nu toe is hier te vinden: https://www.facebook.com/robotwarsspel/
Het Spel
Het speltechnische gedeelte van het bordspel is af en wordt getest bij verschillende bordspelclubs. Momenteel ben ik zelf vooral bezig met de vormgeving. Ik wil het spel zo echt mogelijk laten voelen en lijken, vandaar dat ik jullie hulp inroep

Hulp gevraagd!
Aan jullie heb ik 4 grote vragen:
- Welke onderdelen zijn er nodig voor het maken van een robot?
Voorwaarde is dat ze op een schroothoop te vinden moeten zijn.
- Welke onderdelen kun je nieuw/2e hands kopen om onderdelen van matige kwaliteit te vervangen (van de schroothoop)?
- Hoe ervaar je een gevecht? Wat voor gevoel, energie, e.d. komen hierbij kijken? Kun je een gevecht voor mij omschrijven?
- In het spel zitten 5 robots. Ik zou het ontzettend gaaf vinden als ik jullie robots hiervoor mag gebruiken (en misschien iets aanpassen in de illustratie). Mocht je dit leuk vinden dan graag een reply met foto