Ik kap met RW.

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Dec 09, 2003 6:38 pm

Ik kan niet zeggen dat ik sta te juichen om jouw beslissing WJ, maar ik begrijp het volkomen.

Ik hoop alleen dat je Gravitiy 4 nog gaat bouwen en nog wel in wilt gaan zetten op live events. Ik vond de salto's die splinter maakte na contact nog altijd geweldig. :P
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Tue Dec 09, 2003 8:12 pm

1 woord, zonde
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Tue Dec 09, 2003 10:22 pm

zonde WJ ! maar begrijpelijk, het kost tijd / geld en veel energie. als je het maar niet waagt nooit meer op events te komen of dit forum te verlaten ! we hebben tenslotte toch een broodnuchtere fries nodig zo nu en dan !
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Dec 09, 2003 11:01 pm

Jammer WJ, maar ik begrijp het heel goed.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Wed Dec 10, 2003 10:13 am

Is er iemand gestorven ofzo?

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Wed Dec 10, 2003 10:18 am

...ja, een groot robotbouwer heeft de geest gegeven, er rest nu alleen nog een persoon die kwalitatief lager gaat bouwen, maar wellicht dat dit persoon ons nog gaat verrassen door met een overtreffende trap van gravity4 aan te komen kakken met de woorden "ik kon het niet laten :lol: ". anyways, we zullen zien en hopelijk neemt hij zijn enthousiasme voor de sport niet mee het graf in...

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Thu Dec 11, 2003 6:14 pm

de keus om te bouwen met de onderdelen die ik heb heb ik afgelopen jaar al gemaakt. Begrijpelijk dus dat er meer zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ikzelf ook niet weet wat de toekomst brengt, maar zolang PulverizeR nog rijdt, al dan niet op een wiel :wink: , is er voor mij nog geen reden om te stoppen. Het idee voor een nieuwe PulverizeR jeukt ook weer enorm en met nieuwe live events zal dat nog wel weer wat aangewakkerd worden. Nu ik mijn eigen ruimte heb is het bouwen van nieuwe dingen bv: RawButt wel erg aantrekkelijk. Kortom, van P.C.P zijn jullie voorlopig nog niet af!
Hoe dan?

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Re: Ik kap met RW.

Post by kenshee » Thu Dec 11, 2003 7:40 pm

Greasy claw Ruud wrote:
WJ wrote:mensen, na lang beraad heb ik besloten te stoppen met het hoogste niveau van robotwars. Gravity 4 gaat gebouwd worden van troep wat ik nog heb liggen. Ik ga er NIET meer geld in investeren.
Robotwars is dying... En ik stap af. RW heeft me nu al veel tijd, geld, en niet te vergeten een goede relatie gekost, dus no more.
Hm,waarschijnlijk zal je de eerste zijn in een lange rij stoppers(waar ikzelf hopelijk niet bij hoor)en ik kan het me ook nog wel voorstellen,zolang we de kliek maar wel bij elkaar houden wat betreft live-events.
Ik ben er nu eventjes van afgestapt, maar dat komt omdat ik het wat te druk heb met school enzo...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Dec 12, 2003 12:35 pm

Wij zijn eigenlijk nog altijd bezig maar ja, die rechtszaak met de buren en als gevolg daarvan enkele verbouwingen hè, in ieder geval stoppen we er zeker niet mee en is Mario zelfs al bezig aan een ander project: "Project Blub" (is de voorlopige werknaam). Laten we het erop houden dat het een totaal nieuw concept voor hem is en wreed lollig op de koop toe. Project Two: Hex'em staat hier rustig maar zeker niet roestig in de gang en wacht op nieuwe onderdelen.
Zodra ik genoeg geld heb en alle rekeningen betaald zijn (denk dat het binnen 3 maanden wel zal lukken) kan ik eindelijk beginnen aan onze feather weight, "проект перо: Кашеи бессмертный" (Project Feather: Kashei de Onsterfelijke).
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests