battle bots 2016

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: battle bots 2016

Post by Jeroen » Tue Dec 01, 2015 4:42 pm

Mischa wrote:
maddox wrote:Niels. We spreken hier over een paar €1000 de man om mee te kunnen doen....

En ja, er zijn plannen.
Sponsoring is toegestaan bij Battlebots, ik zou hier serieus werk van maken als ik jullie was!
Gebeurt ook zeker, alleen zitten we wel in het nadeel dat het waarschijnlijk alleen in Amerika uitgezonden wordt. Dit verkleint onze kansen.
Sowieso ligt er nu een focus op het ontwerpproces, op 14 december moet alles ingediend zijn. En ze vragen een compleet ontwerp ( 3d) met alle schema's e.d. Een aardige klus.

Maar mocht er iemand nog grote namen weten voor sponsoring, let me know !
What goes up must come down...

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by kalme nelis » Tue Dec 01, 2015 10:17 pm

Het achterkamertje is niet afgeschermd genoeg voor een bouwtopic?
Uiteraard zullen foto's ergens achteraf online geplaatst moeten worden met cijfers als naam.

Ik begrijp jullie wens om de details geheim te houden om tegenwapens te voorkomen maar afgezien van tornado's anti-razer bumper is zoiets nagenoeg nooit voorgekomen. Plus informatie over de locatie van de componenten zal tijdens het event bekend worden zodra de machine opengaat.

Nu vraag ik mij tevens af waarom er vanuit gegaan word dat slechts 1 van de 2 machines gebouwd zal worden?

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: battle bots 2016

Post by Jeroen » Tue Dec 01, 2015 10:20 pm

kalme nelis wrote:Het achterkamertje is niet afgeschermd genoeg voor een bouwtopic?
Uiteraard zullen foto's ergens achteraf online geplaatst moeten worden met cijfers als naam.

Ik begrijp jullie wens om de details geheim te houden om tegenwapens te voorkomen maar afgezien van tornado's anti-razer bumper is zoiets nagenoeg nooit voorgekomen. Plus informatie over de locatie van de componenten zal tijdens het event bekend worden zodra de machine opengaat.

Nu vraag ik mij tevens af waarom er vanuit gegaan word dat slechts 1 van de 2 machines gebouwd zal worden?
Wat mijn betreft blijft het tot het eind afgeschermd, maar wellicht zullen we meer mensen toegang geven tot het gesloten discussie forum. Tenslotte is het niet echt ons ding om zaken "geheim" te houden. Maar het achterkamertje heeft een best grote achterban.

De reden dat er maar 1 gebouwd gaat worden : Tijd en Geld, het worden machines waar je een mooie auto van kan kopen.. Tweedehands dat dan wel maar toch :D
What goes up must come down...

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by kalme nelis » Tue Dec 01, 2015 10:30 pm

Beide ideeën zijn de moeite waard om te bouwen, toch zou ik liever 'versie 2' zien dan de uitvergrote versie. Al zijn beide natuurlijk uitvergroot.

Ik wens jullie allen veel succes, plezier en genoeg tijd om de machine te testen toe.

En een lek in deze groep... zeer twijfelachtig op zijn hoogst. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: battle bots 2016

Post by MJM » Wed Dec 02, 2015 12:22 am

Jeroen wrote:Maar mocht er iemand nog grote namen weten voor sponsoring, let me know !
Je hebt net een RC rolstoel geleverd voor een bedrijf dat documentaires maakt. Als zij het proces volgen (voor tv of internet) is er misschien meer publiciteit om sponsoring te genereren? Welke soort sponsoring zoek je? Ik kan me voorstellen dat vooral materialen en transport (van robot) helpen. Misschien ook personentransport.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by leo-rcc » Wed Dec 02, 2015 9:57 am

Ik persoonlijk zit het meest tegen de reis en verblijfskosten aan te hikken. Is geen kattepis.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by maddox » Wed Dec 02, 2015 10:51 am

Voor babs en mij zitten we rond de €4000. 12 dagen op hotel in zowat de duurste streek van de VS, dat tikt aan.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by flex » Wed Dec 02, 2015 11:31 am

En ik plak er gelijk een familie bezoek aan toe naar Utah...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: battle bots 2016

Post by Jeroen » Wed Dec 02, 2015 1:03 pm

MJM wrote:
Jeroen wrote:Maar mocht er iemand nog grote namen weten voor sponsoring, let me know !
Je hebt net een RC rolstoel geleverd voor een bedrijf dat documentaires maakt. Als zij het proces volgen (voor tv of internet) is er misschien meer publiciteit om sponsoring te genereren? Welke soort sponsoring zoek je? Ik kan me voorstellen dat vooral materialen en transport (van robot) helpen. Misschien ook personentransport.
Nee dat is een productie maatschappij die ook werkt voor WB. We mogen absolute niets te maken hebben met productiemaatschappijen...
En sponsoring is het handigste in geld. 10K kunnen we zo gebruiken, en daarmee zijn lang niet alle kosten gedekt.
What goes up must come down...

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by Zenith » Wed Dec 02, 2015 3:15 pm

Ik las het op Reddit, gaaf! Zodra de naam bekend is geef maar een gil, dan pas ik het topic aldaar aan.

Hou sowieso een verslag bij per dag zou ik zeggen (óók van de voorbereiding!), welke je na afloop online gooit. Zal erg interessant leesmateriaal zijn.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by leo-rcc » Wed Dec 02, 2015 3:33 pm

Waar op Reddit?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by Zenith » Wed Dec 02, 2015 3:46 pm

Op r/battlebots - Jeroen postte het daar. Alle ontwikkelingen voor komend jaar worden er op de voet gevolgd, dus alle info is welkom.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by leo-rcc » Wed Dec 02, 2015 3:59 pm

Mijn €0,02 toegevoegd.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by Bugs » Thu Dec 03, 2015 2:04 am

Zenith wrote:Op r/battlebots - Jeroen postte het daar. Alle ontwikkelingen voor komend jaar worden er op de voet gevolgd, dus alle info is welkom.
Z! :)

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Re: battle bots 2016

Post by Zenith » Thu Dec 03, 2015 9:02 pm

Dag Stefan! Alles goed?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests