Ondertussen in de UK.

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Ondertussen in de UK.

Post by Jeroen » Tue Nov 25, 2014 10:04 am

Kan iemand me even bijpraten over alle perikelen aldaar?
Wat ik een beetje meegekregen heb is dat RR / RW veel commentaar heeft gekregen over zijn tripje naar Australië, maar voor zover ik zie zijn het altijd dezelfde ( paar ) die commentaar hebben op RR / RW. De FRA gaat een onderzoek starten?

Daarnaast is het op het FRA forum 0 response op een topic over Maidstone wat marco opende, ook kondigt John zijn evenementen niet meer aan op het forum aldaar.
Wat ik zelf ervaren heb is dat de show voor gaat op de robotteers, er is weinig ruimte in de pits, en er is geen ruimte om gevechten te bekijken. Puur gericht op publiek.. Wat in mijn beleving niet gek is aangezien het publiek de show mogelijk maakt. Ondertussen krijgen de robotteers vijf pond per deelgenomen gevecht vergoeding, wat geen mega bedrag is maar wel een leuk begin.

Een grote groep robotteers komt al jaren niet meer op RR /RW evenementen, wat is daar allemaal gebeurd vroeger?
Let wel, ik ben niet op zoek naar een roddel topic in het kader van die zei dat en hij zei dit, maar gewoon een ruime blik op het geheel.
What goes up must come down...

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Ondertussen in de UK.

Post by leo-rcc » Tue Nov 25, 2014 12:08 pm

Wat er speelde met Australie is dat de arena niet aan de FRA eisen voldeed om met heavies rond te rijden met actieve wapens. Daarop is er een klacht gekomen naar de FRA toe over die arena in Australie, waarbij Robowars (de Australische FRA/DRG) ook al aangaf dat zij ook in overleg waren met EB Games die RW naar Sydney haalden en zij wel aandrongen op een polycarbonaat arena ipv een hekwerk. RobotsLive en Robochallenge hebben al vaker nee gezegd tegen evenementen waar de veiligheid niet kon worden gewaarborgd, en derhalve vinden zij het oneerlijke concurrentie als RW ineens een evenement als dit doet.

Maidstone heeft altijd al een redelijk krappe pit area gehad maar dit jaar was wel extreem. Op andere evenementen zoals Portsmouth hadden we veel meer plek.

Naar het schijnt komen er een aantal aanpassingen aan de arena, waarvan ik de belangrijkste vind dat de roboteers in de wedstrijd op een verhoging staan zodat het uitzicht niet geblokkeerd word als Major Damage in de arena staat (volgens Pete, ik hoop dat dat ook klopt).

Wat betreft wrijvingen tussen roboteers onderling, daar hou ik me verre van.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: Ondertussen in de UK.

Post by iceman » Tue Nov 25, 2014 8:42 pm

ik heb dus bewust ff een topic geopend op fra-forum om te kijken of er een respons kwam ... nee dus ... ik ben er dus te lang uit geweest om te weten wat er wel of niet allemaal speelt aan de andere kant van het water ... ik heb wel heel duidelijk gemerkt dat er weinig / geen communicatie was tussen Jonno en de roboteers ... Waar ik wel respect voor heb is dat Jonno al minimaal gedurende 10 jaar evenementen aan het organiseren is met wisselend succes = wel / geen winst .
Commentaar geven is het makkelijkste wat er is . Als DRG zijnde hebben we daar ook ervaring mee ... tenslotte moet je het ( financieel) maar aandurven ... Ik heb me echt goed kunnen amuseren en tevreden ( genoeg ) met organisatie van Jonno ... betaald krijgen per gevecht hoeft van mij niet ... als je crossen als hobby hebt moet je je inschrijven en per race of raceweekend betalen ... dus ... van RW rijk worden of je echte kosten betaald krijgen ... :( :( :( tsja ...
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests