BBC afleveringen archief.

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
defecto
Posts: 467
Joined: Mon Jul 28, 2003 1:35 pm

BBC afleveringen archief.

Post by defecto » Mon Dec 01, 2003 10:35 pm

Uit de conrad nieuwsbrief van vr 28 nov:

De BBC zet haar complete televisiearchief en radiomateriaal online om gratis over te beschikken. Volgens het 81-jarige oude netwerk moet het voor de gebruiker zo simpel mogelijk zijn om natuurprogramma's, oude speeches van Winston Churchill of komedies te downloaden. Ze hebben al een naam voor het project: BBC Creative Archive. Wanneer dit daadwerkelijk tot ontsluiting leidt en we alle uitzendingen van Monty Python kunnen gaan downloaden, is nog niet bekend. Volgens directeur-generaal van de BBC, Greg Dyke, is dit archief de 'tweede fase van digitalisering'. De eerste fase was die van de productie die nu vrijwel geheel digitaal is. De vraag of de BBC de hoge kosten van hosting en verbindingen voor het bezoek aan de videoarchieven zelf zal dragen. Die kunnen hoog oplopen terwijl uiteindelijk internetproviders er de winsten voor krijgen in de vorm van meer breedbandabonnementen.

BBC Creative Archive
http://www.bbc.co.uk


Zou dan dus ook betekenen dat alle robotwars afleveringen te downloaden zijn als dit ook echt gebeurd... Wel leuk volgens mij?

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Tue Dec 02, 2003 12:00 am

dan krijg ik een hele mooie robotwars dvd collectie.
Als het zo is danne stel ik voor collectief te werken en een paar mooie verzamel dvd's te maken en voor kostprojs te versprijden onder de liefhebbers

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Tue Dec 02, 2003 12:13 am

Woeterdetoeter! The Gauntlet!

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Dec 09, 2003 9:14 pm

zullen wel aleen de eigen BBC producties zijn. of RW er ondervalt??? ik vraag het me af.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests