Teams & Robots Informatie Update

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Teams & Robots Informatie Update

Post by inventor » Sun Jan 18, 2009 11:11 pm

Zoals velen van jullie weten wordt er momenteel druk gewerkt aan het vernieuwen van de Dutch Robot Games website. Deze website moet vanzelfsprekend gevuld worden met kloppende actuele informatie, waaronder die van de Teams en Robots. Mij is gevraagd of ik deze informatie voor de Teams en Robots kan verzamelen en “ordenen”.

Op de huidige Dutch Robot Games website staan al 22 teams met in totaal 63 robots. Deze informatie is hoogstwaarschijnlijk verouderd en dient aangevuld te worden. Van zowel het team als de robots moet ik het een en ander weten. Namelijk het volgende:

Team:
Team Naam
Team Logo (optioneel)
Team Locatie (Land, regio (bv Eindhoven))
Team Website (optioneel)
Teamleden + positie (captain / teamlid) + forum nickname (optioneel)
Eventueel klein stukje “standaard” tekst


Robot:
Robot Naam
Robot Afbeelding
Gewichtsklasse (Antweight, Raptorweight, Featherweight, Heavyweight)
Wapen
Status (Bouw / Actief / Herbouw / Ontmanteld / Verkocht)
Gebruikte Bepantsering (HDPE / Polycarbonaat / Staal / Aluminium / Hardox) (optioneel)
Gebruikte zenderset (40Mhz Graupner X412 / 2.4Ghz Spektrum DX6) (optioneel)
Gebruikte Snelheidsregelaars (Sidewinder / Scorpion xxl / RC Smart) (optioneel)
Gebruikte Accu's (A123 / NiMh / NiCd / Lipo / Pb) (optioneel)
Gebruikte Aandrijving (Accuboormachines / Rolstoelmotoren / Zelfbouw met Bosch motor / Zelfbouw met Graupner Speed xxx motor) (optioneel)
Eventueel klein stukje “standaard” tekst


Ik verzoek jullie om de informatie welke al op de Dutch Robot Games website staat van je eigen team te controleren en zo nodig aan te passen. Staat er nog niks op van jou eigen team en robots geef dan alle informatie door. Gelieve deze aanpassingen/toevoegingen naar mij op te sturen via een PM of via de E-mail op dennis.martens apenstaartje metalskullrobotics.nl.

Als de informatie op de huidige website kloppende is, dit graag ook even doorgeven!
Zorg ervoor dat het logo en de afbeeldingen van goede kwaliteit zijn!
Last edited by inventor on Sun Jan 18, 2009 11:29 pm, edited 1 time in total.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Sun Jan 18, 2009 11:25 pm

Ik zal ter verduidelijking ook meteen een voorbeeld geven, dit om misverstanden te voorkomen.

Metal Skull Robotics
Image
Nederland, Den-Haag
http://www.metalskullrobotics.nl
Dennis Martens, Captain, inventor
Jeroen Houwers, Teamlid, Blade

Metal Skull Robotics (MSR) is al 4 jaar bezig op het gebied van robots, met in het bijzonder Robot Wars. In 2004 schreef Dennis Martens, oprichter van MSR zich voor het eerst in bij een evenement georganiseerd door Dutch Robot Games, op dit evenement nam Dennis Martens voor het eerst deel met zijn zelfgemaakte vechtrobot.


Omega
Image
Featherweight
Rambot
Verkocht
Aluminium & Staal
40Mhz Graupner MX12
4x RC Smart
12V 3200mAh NiMh
Zelfbouw met vier Graupner Speed 900 motoren

Omega is een vier wiel aangedreven featherweight zonder actief wapen. Hij is gemaakt om de tegenstanders weg te duwen en zo het gevecht onder controle te hebben.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests